19 Kasım 2020 Perşembe

Saha Ekip Yönetim Otomasyonu Nedir?

 

Saha Ekip Yönetim Otomasyonunun Özellikleri Neler Olmalıdır?

Saha ekip yönetim otomasyonu plasiyer ve yönetici arasındaki iş bölümünü ve iletişimi güçlendirmelidir. Kontrol tam anlamıyla yöneticide olmalıdır. Tek tıkla sahaya dair bütün bilgileri elde etmelidir. Özetlemek gerekirse saha ekip yönetim otomasyonu ile yönetici sahaya hakim olmalıdır. Bu haftaki blog yazımızda başarılı saha yönetimi için bir saha ekip yönetim otomasyonunun sahip olması gereken özellikleri sizlere anlatacağız. 

1.Konum Bilgisi

Saha ekip yönetim otomasyonunda konum bilgileri ile harita üzerinden işlemler gerçekleştirilebilmelidir. Böylece plasiyer yönetimi daha kolay hale gelir.

2. Ziyaret Takibi 

Plasiyerin ziyaretlerini takip etmek saha ekip yönetim otomasyonu ile kolay hale gelmelidir. Otomasyonla anlık ziyaret takibi yapılabilmeli, ziyaret kayıtlarına erişilmeli ve basit CRM yönetimi gerçekleştirilmelidir. 

3. Offline Kontrol 

Saha satışında internetin olmadığı anlarda da bütün süreç yürütülebilmelidir. Offline çalışma özelliği ile iş kaybı yaşanmadan süreç yönetilebilir. 

4. Bildirim ve Duyuru

Sahadan her an haberdar olmak için bildirim ve duyuru özelliği gerekli bir özelliktir. Sipariş gibi detayların anlık bildirim olarak yöneticiye iletilmesi satış sürecini daha hızla hale getirmektedir. Duyurular sayesinde ise anlık olarak bütün plasiyerler bilgilendirilebilir. 

5. Online Mesajlaşma

Plasiyerle her an iletişim kurmak önemlidir. Saha ekip yönetim otomasyonunda online mesajlaşma özelliği olmalıdır. Böylece plasiyerle anlık olarak iletişime geçilebilir. Ayrıca ekip içi iletişim de kolaylaşır. 

Saha ekibini yönetmek için yukarıda bahsettiğimiz özelliklere ve daha pek çok özelliğe ihtiyaç var. Etkili saha yönetiminin sırrı iletişim, anlık onaylar ve her şeye hakim olabilmekten geçiyor. Sales Plus sahadaki hakimiyetinizi arttırmak için tasarlanmış bir saha ekip yönetim otomasyonudur. Siz de Sales Plus ile hakimiyetinizi arttırabilirsiniz.

kaynak:https://www.salesplus.com.tr/saha-ekip-yonetim-otomasyonu-nedir/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder